Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Senzomorická odpověď na audiovizuální podnět u dětí mladšího školního věku
Švecová, Hana ; Panská, Šárka (vedoucí práce) ; Novotná, Viléma (oponent)
Název práce Senzomotorická odpověď na audiovizuální podnět u dětí mladšího školního věku. Cíl práce Cílem diplomové práce byla kvantifikace senzomotorické odpovědi na audiovizuální podnět u dívek mladšího školního věku. Metoda Pilotní studie - experimentální výzkum, měření nepřímé. Výsledky Výzkum potvrdil, že skupina dívek, která se věnuje koordinačně-estetickým sportům, dosáhla lepších výsledků senzomotorické odpovědi na audiovizuální podnět v testech jemné i hrubé koordinace, než skupina neprovozující v současné době ani v minulosti žádné aktivity koordinačně-estetického charakteru. Klíčová slova senzomotorika, koordinačně-estetické sporty, taneční podložka, Dance Dance Revolution (DDR), taneční hry Abstract Title Sensorimotor response to the audiovisual impulse of young school age children. The aim of the work The aim of the work was quantification of sensorimotor response to the audiovisual impulse of young school age girls. Method Pilot study - experimental research, indirect measurement. Results Investigation showed that the group of girls who do coordination-aesthetic sports reached better results of sensorimotor response to the audiovisual impulse in the tests of gross and fine coordination than the group of girls who do not or have not been doing coordination-aesthetic sports in the past....
Senzomorická odpověď na audiovizuální podnět u dětí mladšího školního věku
Švecová, Hana ; Panská, Šárka (vedoucí práce) ; Novotná, Viléma (oponent)
Název práce Senzomotorická odpověď na audiovizuální podnět u dětí mladšího školního věku. Cíl práce Cílem diplomové práce byla kvantifikace senzomotorické odpovědi na audiovizuální podnět u dívek mladšího školního věku. Metoda Pilotní studie - experimentální výzkum, měření nepřímé. Výsledky Výzkum potvrdil, že skupina dívek, která se věnuje koordinačně-estetickým sportům, dosáhla lepších výsledků senzomotorické odpovědi na audiovizuální podnět v testech jemné i hrubé koordinace, než skupina neprovozující v současné době ani v minulosti žádné aktivity koordinačně-estetického charakteru. Klíčová slova senzomotorika, koordinačně-estetické sporty, taneční podložka, Dance Dance Revolution (DDR), taneční hry Abstract Title Sensorimotor response to the audiovisual impulse of young school age children. The aim of the work The aim of the work was quantification of sensorimotor response to the audiovisual impulse of young school age girls. Method Pilot study - experimental research, indirect measurement. Results Investigation showed that the group of girls who do coordination-aesthetic sports reached better results of sensorimotor response to the audiovisual impulse in the tests of gross and fine coordination than the group of girls who do not or have not been doing coordination-aesthetic sports in the past....
Hudebně pohybová výchova u dětí s mentálním postižením
Hoštová, Martina ; Zemková, Jaroslava (vedoucí práce) ; Novotný, Josef (oponent)
Anotace: Diplomová práce je zaměřena na hudebně pohybovou výchovu, která je součástí výchovně vzdělávacího procesu. Především u dětí s mentálním postižením má své nezastupitelné místo, neboť je inspiruje k vlastní aktivitě a podporuje jejich celkový motorický vývoj. Práce se zabývá náplní této výchovy, jejím významem a úlohou na základní škole speciální. Charakterizuje děti s mentálním postižením a uvádí, jaký vliv má hudebně pohybová výchova na jejich celkový rozvoj. Popisuje spektrum hudebních a pohybových prostředků a jejich využití v rámci hudebně pohybových činností. Tyto činnosti jsou aplikovány do projektu - Tančíme a zpíváme, s pohádkou se učíme. Vypracovaný projekt představuje konkrétní ukázky hudebně pohybových aktivit a jejich realizaci na základní škole speciální. Klíčová slova: Děti, hudba, hudebně pohybová výchova, hudebně pohybové činnosti, hudebně pohybové hry, mentální postižení, motivace, písně, pohyb, pohybový projev, taneční hry.
Choreografická tvorba prostřednictvím hry
Jedličková Beňová, Veronika ; ELIÁŠOVÁ, Bohumíra (vedoucí práce) ; WIESNER, Daniel (oponent)
Bakalárska práca sa zaoberá tvorivým choreografickým procesom so zameraným sa na prístupy k tvorbe prostredníctvom hry. V prvej casti práce sa venujem pojmu hra a všeobecnej klasifikácii hier. Druhá cast práce je venovaná rozboru umeleckého tvorivého postupu a jeho fázam. V tretej casti popisujem dejiny moderného a postmoderného tanca a spracovávam vybrané choreografky postmoderny, ktoré pracovali s hernými princípmi. Uvádzam aj dielo a tvorbu inovátorského choreografa baletu Williama Forsytha, ktorý tiež pracoval s hrou. Záverecná cast práce patrí praktickým ukážkam tvorivej metódy postmoderny prostredníctvom score (hry s pravidlami ? inštrukciami) a úvahe o prvkoch postmoderny v mojej choreografickej tvorbe.
Hry a říkadla pro předškolní taneční výchovu
Bartlová, Michaela ; FRIČOVÁ, Marie (vedoucí práce) ; RÁKOSNÍKOVÁ, Jiřina (oponent)
Tato práce zprostředkovává ucelený pohled na lidové tradice, zvyky, hry, písně a básně se zaměřením na předškolní výchovu a výchovu v 1. a 2. třídách základních škol. Celá práce je rozdělená na čtyři období, a to na jaro, léto, podzim a zimu. V každém období jsou vysvětleny základní tradice a zvyky, dále pak ukázky básní a písní nejčastěji z knihy Karla Plicky Český rok. Na konci každého období jsou uvedeny hry, které se v tomto období hrály. Některé hry nejsou lidové, ale i přesto jsou do práce zařazeny, protože jsou nejvíce rozšířené a známé. U mnoha her jsou sepsány moje poznatky a praktická doporučení anebo různé herní úpravy.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.